Over Ons

''Op Lekkerkerk'' gebeurt 't !

'Verrassend veel dichtbij!
Met een mooie variatie aan leden binnen onze ondernemers coöperatie hebben wij écht verrassend veel dichtbij! Denk aan supermarkten, de apotheek, verschillende mode winkels en persoonlijke verzorging. Maar ook op het gebied van sport, klussen en delicatessen is er een ruim aanbod in Lekkerkerk! Dit maakt Lekkerkerk een uniek winkelcentrum binnen de Krimpenerwaard en kan je voor iedere dagelijkse boodschap bij ons terecht. Wat wij erg belangrijk vinden!

white and black abstract painting

Nog meer!?

Naast dat wij een ruim aanbod aan verschillende winkels hebben, organiseren wij ook met regelmaat leuke evenementen. Zoals onze druk bezochte markten, winacties en andere leuke activiteiten. Wij vinden het leuk om jullie als klant én onze winkels in het zonnetje te zetten! Neem eens een kijkje op de rest van onze website en laat je onderdompelen in wat wij Op Lekkerkerk écht te bieden hebben, want nogmaals: wij hebben 'Verrassend veel dichtbij!'